Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | B-RAL2 | ||
Čas startu | 14:15:00 | ||
Rychlost | 102 | ||
Imatrikulace | OK PUD 06 | ||
Typ | Tulák | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 3599 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 11 / 0 / 0 | 1100 |
Vzlet [S / Z / D] | 14:15:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 150 | 150 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 14:22:00 | 14:22:21 | ANO | ANO | GND - 3500 | 546 | 82 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 14:24:55 | 14:24:56 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 564 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 14:31:18 | 14:30:58 | ANO | ANO | GND - 3500 | 501 | 85 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 14:35:36 | 14:34:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 524 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 14:36:55 | 14:35:24 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 461 | 0 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 14:42:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 14:50:22 | 14:50:27 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 829 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 14:52:47 | 14:52:54 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 678 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 14:55:48 | 14:55:59 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 689 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 15:00:13 | 15:00:11 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 662 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 15:05:21 | 15:05:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 625 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 15:09:14 | 15:09:21 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 507 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 15:12:22 | 15:12:44 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 471 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 15:15:11 | 15:15:35 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 563 | 73 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 15:21:39 | 15:22:19 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 488 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 15:24:26 | 15:24:46 | ANO | ANO | GND - 3500 | 515 | 85 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 15:27:45 | 15:27:30 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 456 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 15:32:10 | 15:31:33 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 634 | 34 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 15:34:46 | 15:34:11 | ANO | ANO | GND - 3500 | 569 | 40 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |